خبرگزاری کار ایران

الویری در گفت‌وگو با ایلنا؛

تصور روی کار آمدن رییسی فرض محال است/ دوم خرداد دیگری در راه است

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۹۰۱

مرتضی الویری با بیان اینکه از اوایل هفته میزان آرای روحانی به شدت بالا رفته است گفت: به نظر می‌رسد که اتفاقی که در ۲ خرداد ۷۶ افتاد مجددا در حال تکرار است.

مرتضی الویری شهردار اسبق تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص وضعیت کنونی انتخابات با اشاره به تحولاتی که از یکشنبه این هفته آغاز شده است، گفت: از اوایل هفته میزان آرای روحانی به شدت بالا رفته است و به نظر می‌رسد که اتفاقی که در ۲ خرداد ۷۶ افتاد مجددا در حال تکرار است.

او ادامه داد: این تحولات هم مشارکت را بالا برد هم رای قاطع روحانی در حوزه‌های مختلف را تثبیت کرد و امیدوار هستیم روحانی با رای قوی در مرحله اول پیروز انتخابات باشد.

الویری در خصوص آینده ایران در صورت روی کار آمدن رییسی نیز گفت: من تصور می‌کنم آینده ایران در فرض محال رای آوردن رییسی این خواهد بود که سال‌ها باید شاهد تشدید تحریم‌ها و فروپاشی اقتصاد به دلیل برنامه‌های عوام‌فریبانه در اقتصاد و بسته شدن فضای سیاسی و فضای فرهنگی در کشور باشیم.

او در پایان تاکید کرد: سرنوشت کشور در کلیه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و بین المللی در صورت روی کار آمدن رییسی تیره است و بنابراین نمی‌توان هیچ نقطه روشنی برای آینده کشور تصور کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز