خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

مردم به شایعات توجه نکنند/تاکید بر حضور به‌موقع رای‌دهندگان پای صندوق‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۱۰۲

وزیر کشور گفت: در این ساعت‌ها احتمال شایعات در فضای مجازی و افکار عمومی وجود دارد از مردم می خواهیم بدون توجه به همه این‌ها، نگاه‌هایشان به ستاد انتخابات و صدا و سیما باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: امروز انتخابات دهمین دوره میان‌دوره‌ای مجلس و پنجمین دوره انتخابات شوراها و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

او ادامه داد: لازم است از همه عوامل اجرایی  قضایی و ثبت احوال تشکر کنم باید از مردم خوب که در این ایام برای رعایت همه قوانین شرایط آرامی را ایجاد کردند تشکر کنم از همه می‌خواهیم که حضور به موقع و مستمر و به موقع سر صندوق داشته باشند و نیاز نباشد تمدیدهای زیاد داشته باشیم.

وزیر کشور یادآور شد: در این ساعت‌ها احتمال شایعات در فضای مجازی و افکار عمومی وجود دارد از مردم می خواهیم بدون توجه به همه این‌ها نگاه‌ها به ستاد انتخابات و صدا و سیما باشد.

او خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی با صیانت از آرا حفظ می‌کنند و هیچ‌گونه تغییری برای آرا و حتی یک رای رخ نمی‌دهد. ما این را تعهد می‌دهیم و رهبری نیز تاکید کردند دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مورد اطمینان ایشان است. مردم با دیدن هرگونه تخلف به وزارت کشور یا استانداری‌ها و فرمانداری‌ها اطلاع بدهند مجددا تشکر می‌کنم و اعلام آغاز انتخابات را به تمامی شعب می‌دهم امیدوارم حماسه خوب و جدیدی را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز