خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله حسینی بوشهری:‌

حضور آگاهانه مردم در انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۱۶۲

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور آگاهانه مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلی مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری صبح جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی دارای ۲ رکن اسلامی و مردم سالاری دینی است، افزود: حضور آگاهانه مردم انقلابی ما در انتخابات، تجلی مردم‌سالاری دینی است و امیدواریم شاهد حضور باشکوه ملت در صحنه باشیم.

وی ادامه داد: مردم تاکنون تعهد خود را به اسلام و نظام اسلامی به خوبی انجام داده و ثابت کرده‌اند که ملتی وفادار به خون شهدا و امام راحل بوده و به بیعتی که با رهبر معظم انقلاب اسلامی بسته‌اند، وفادار هستند.

وی بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود حضور مردم در این دوره از انتخابات، گسترده باشد.

وی به شور انتخاباتی اشاره کرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی، حامیان آنها و مردم در ایام تبلیغات نشان دادند حضور گسترده‌ای در صحنه دارند که حتی این شور و نشاط برای جهانیان قابل باور نبود.

امام جمعه موقت قم ابراز امیدواری کرد فردا شاهد نتایج ارزشمندی باشیم و مردم ما با یک حرکت دیگر برای چهار سال آینده گام‌های استواری برای عمران و آبادی کشور بردارند.

آیت‌الله حسینی بوشهری رای خود را در صندوق سیار شماره ۵۴۹ در قم انداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز