خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در جمع خبرنگاران:

مردم برای حضور در انتخابات تامل نکنند/ پیروز انتخابات در مسیر خواسته‌های ملت حرکت کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۱۶۸

وزیر دفاع گفت: کاندیدا بدانند هرکس انتخاب شود باید در مسیر خواسته های مردم حرکت کند و مسیر پیشرفت و عزت را در پیش بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین دهقان پس از آنکه رای خود را در حسینیه ارشاد به صندوق انداخت، درباره ارزیابی‌اش از حضور مردم در انتخابات اظهار داشت:  به همه ملت ایران این توصیه را داریم که تاملی برای حضور در انتخابات نداشته باشند و هر چه سریع‌تر به پای صندوق بیایند و برگ زرینی در تاریخ نظام و انقلاب رقم بزنند.

وزیر دفاع افزود: امروز در صحنه جهانی نگاه خاصی به ملت ما وجود دارد و تمام افکار عمومی جهان چشم به صندوق دارند که امروز مردم در تضمین امنیت و ایجاد قدرت‌های فراتر، چگونه پای صندوق حضور می یابند و این حماسه را رقم می‌زنند.

سردار دهقان با اشاره به اینکه این حضور، قدرت رویارویی در دنیا را به نمایش می‌گذارد، گفت: انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی است و تمام آن هایی که مسائل انقلاب را تحلیل می‌کنند، قطعا در تحلیل‌های خود به این حضور توجه خواهند کرد.

او ادامه داد: در فتح خرمشهر، فتح المبین و حماسه‌های بی‌شمار دفاع مقدس، شاهد حضور مردم در این صحنه‌ها هستیم. امروز مانند صحنه دفاع مقدس حضور آگاهانه و با بصیرت اهمیت دارد و نتیجه انتخابات هر چه باشد مبارک است و پیروز انتخابات مردم هستند.

وزیر دفاع درباره اضافه شدن اسامی ۷ شخص حقیقی و حقوقی در لیست جدید تحریم ها گفت: امریکا بارها عناد و کینه‌ورزی خود را نسبت به نظام و توانمندی ما با تحریم‌های گوناگون اعلام کرده و این بار نیز دست به این کار زده است. آنها می‌دانند که این تحریم‌ها نمی‌تواند خدشه‌ای به امنیت ما وارد کند. آنها باید بدانند با توانمندی که ما داریم، به عنوان کشوری مستقل، با اراده و عزم ملی در سرنوشت خود تاثیرگذاریم و ملت ما مصلحت را می‌شناسد و در مسیر پیشرفت هیچ تصمیمی جز اراده خود را قالب نمی‌بیند.

دهقان حضور مردم در انتخابات را تکلیف و وظیفه‌ای برای امنیت ملی عنوان کرد و درباره توصیه‌اش درباره روز بعد از انتخابات گفت: رهبر انقلاب فرموند باید نظم و قانون قبل و حین و بعد از انتخابات رعایت شود و طرفدارای کاندیدا نیز این مهم را رعایت کنند و مبادا دست به اقداماتی بزنند. آنچه که مسلم است تمکین به قانون است.

وزیر دفاع تاکید کرد: کاندیدا بدانند هرکس انتخاب شود باید در مسیر خواسته های مردم حرکت کند و مسیر پیشرفت و عزت را در پیش بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز