خبرگزاری کار ایران

میرسلیم در جمع خبرنگاران؛

کناره‌گیر‌ی‌ام یک تصور اشتباه بود/ در رای دادن تاخیر نکنید

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۵۵

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در بازدید از ستاد انتخابات کشور گفت: مردم حضور خود پای صندوق‌ها را به تاخیر نیندازند تا کار انتخابات به درازا نکشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا مستقر در وزارت کشور، سیدمصطفی میرسلیم در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم در انتخابات گسترده بود و امیدوارم به همین صورت ادامه پیدا کند.

وی در ادامه افزود: ان شا الله مردم رای دادن خود را به عقب نیندازند چون ممکن است به درازا بکشد و تا ۱۲ شب کار رای گیری طول بکشد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه روند انتخابات در مجموع خوب بوده است، اظهار داشت: نه اینکه کار بی نقص نبوده ولی ما وقتی مقایسه می‌کنیم با تجربه طولانی که در جمهوری اسلامی ایران داشته‌ایم کارها نسبتا به خوبی پیش رفته است.

میرسلیم با اشاره به حضور خود در ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: به ستاد انتخابات کشور آمدم تا با کسانی که در این ستاد زحمت می‌کشند، آشنا شوم و با توجه به سابقه‌ام در وزارت کشور که کار انتخابات را انجام داده‌ام، ببینم دوستان چه روحیه‌ای دارند و کار را چگونه انجام می‌دهند.

او در پاسخ به پرسشی درخصوص بیانیه حزب موتلفه و حضورش در رقابت‌های انتخاباتی خاطرنشان کرد: متاسفانه اشتباهی انجام شد و براساس استنباطی که از سفر من به مشهد داشتند، فکر کردند که من از انتخابات کناره‌گیری کرده‌ام و این پیش تصور برایشان ایجاد شد

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز