خبرگزاری کار ایران

میرسلیم پس از شرکت در انتخابات:

خوشبختانه تکذیبه سردار سلیمانی در حمایت از نامزد انتخابات ریاست جمهوری را دیدم/ باید به قانون تمکین کرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۵۸

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور مردم خیلی باشکوه بوده است و انشاءالله نتیجه مطلوب هم حاصل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مصطفی میرسلیم پس از آنکه رای خود را در مسجد قبا به صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات زیادی از اول انقلاب اسلامی تاکنون  برگزار شده که در  برخی نتایج موافق و برخی مخالف نظر ما بوده و این بار هم همینطور است. ما به نظر مردم احترام می‌گذاریم.

او در باره اینکه در صورت رای‌آوری رقبایش اولین اقدام او چیست؟ بیان کرد:اولین کار این است که به او تبریک می‌گویم و بعد دستاوردهایی که از شناخت کشور داشتم را در اختیار او قرار خواهم داد.

میرسلیم با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: حضور مردم خیلی باشکوه بوده است و انشاءالله نتیجه مطلوب هم حاصل شود. به مردم توصیه می‌کنم بامشارکت در تمام فرآیندهای مردم سالاری به طور قاطع  نظارت خود راحفظ کنند و به ویژه به طور قاطع به نظارت عمومی بپردازند. مردم باید عملکرد مسئولان را نقادی کنند.

او پیرامون تمکین به قانون گفت: اگر قانون را رعایت نکنیم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. تا جایی که قانون است باید تمکین کنیم. خوشمان بیاید یا نیاید باید قانون را رعایت کنیم. اجرای قانون بد بهتر از بی‌قانونی است.

میرسلیم با اشاره به بیانیه سردار سلیمانی که مورد تکذیب شخص او قرار گرفت اظهار داشت: این مسائل بسیار خطیر است و شورای نگهبان باید رسیدگی کند. چون این اقدامات باعث تحول در آرا می‌شود. خوشبختانه من تکذیبیه سردار سلیمانی را دیدم به دلیل اینکه این اقدامات بیشتر در فضای مجازی اتفاق می افتد. سلامت انتخابات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز