خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله مقتدایی در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در انتخابات عزت و اقتدار نظام را به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۷۶

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باعث عزت نظام و اقتدار اسلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران افزود: مردم ما در این زمینه کوتاهی نکرده و نخواهند کرد و با هوشیاری در پای صندوق‌های رای آماده خواهند شد.

وی ادامه داد: از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون این نظام مورد حمایت حضرت ولی عصر(عج) بوده و در دوره‌های مختلف ملت را یاری داده است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل درخصوص نظام جمهوری اسلامی گفت: در زمان حضرت امام ایشان مکرر می‌فرمودند عنایت ویژه خداوند و دست غیب را می‌بینیم همچنین پس از رحلت امام، مجلس خبرگان رهبری در جلساتی تصمیم گرفتند که آیا به‌جای امام شورای رهبری باشد یا رهبر؟

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: مجلس خبرگان رهبری با تصمیم‌گیری و مشورت در جلسه اول و دوم، به اتفاق آرا کسی را که شایستگی رهبری نظام را داشت انتخاب کرد که اگر عنایت ویژه خداوند و الهام غیبی به قلوب خبرگان نبود معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول سال‌ها نشان داده که بهترین، شایسته‌ترین و واجد صلاحیت‌ترین شخص برای رهبری بوده است.

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه مردم در تمام صحنه‌های حساس نظام وارد عرصه شده‌اند، گفت: مردم در انتخابات‌های مختلف مسئولان را انتخاب کرده اند و امروز نیز با حساسیت زمان و طمع دشمنان که به دنبال ساقط کردن نظام هستند انتظار ما این است که خداوند به دل مردم ایران الهام کند که کسی را که اصلح و به نفع نظام و مردم می‌تواند کار کند و توان آن را دارد انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز