خبرگزاری کار ایران

رحیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

نتیجه انتخابات شورای شهر یکجا اعلام می‌شود/ ۲۰ صندوق سیار برای شهر تهران پیش‌بینی شده

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۱۱

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به حجم استقبال مردم گفت: مشارکت مردم تا حدی غیرقابل پیش‌بینی بود از این رو ۲۰ صندوق سیار برای شهر تهران پیش‌بینی شده تا این صندوق ها به صورت مکمل بتوانند جوابگوی استقبال مردم شوند.

علیرضا رحیمی پس از بازدید از روند برگزاری انتخابات در حسینیه ارشاد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: به ازای هر صندوق رای به صورت میانگین یک و نیم نفر پیش‌بینی شده که در شعب حضور یابند. با توجه به همزمانی ریاست جمهوری و شورا، نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری بر عهده شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات شورای شهر برعهده مجلس است که در سطح استان تهران با توجه به اینکه شمارش آرای شوراها در تهران طولانی‌تر خواهد بود، پیش‌بینی نفرات جایگزین به عنوان نیروی کمکی در نظر گرفتیم تا اختلالی پیش نیاید.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران افزود: با توجه به اینکه حجم استقبال مردم بسیار بالا و تا حدی غیرقابل پیش‌بینی بود، ۲۰ صندوق سیار برای شهر تهران پیش‌بینی شده تا این صندوق ها به صورت مکمل بتوانند جوابگوی استقبال مردم شوند.

ادامه داد: در حوزه هایی که انتخابات الکترونیکی بوده مشکلات جزیی گزارش شده است. همچنین در حوزه شناسایی افراد و هویت‌یابی آنها  مشکلاتی وجود داشته است اما به لحاظ امنیتی مورد خاصی نداشتیم.

او درباره زمان آغاز شمارش آرا گفت: به محض اینکه امر رای گیری به صورت کامل به پایان برسد و تا آخرین نفری در شعبات حضور داشته باشند، رای ان فرد گرفته می‌شود و پس از آن شمارش آغاز میشود. اعلام نتایج ریاست جمهوری تدریجی و انتخابات شورا یکجا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز