خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران:

نمی‌توانیم فله‌ای عمل کنیم/ مشارکت بالای مردم موجب یاس بیگانگان و بداندیشان است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۲۷

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت:‌ عموما نگرانی‌هایی که در بازدید از شعب مطرح می‌شود این بود که مردم در صف‌ها معطل می‌شوند اما نکته مهم این است که باید در امر انتخابات و اخذ رای دقت شود و نمی‌توانیم فله‌ای عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید شهاب‌الدین چاووشی، در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران درباره حضور مردم در انتخابات اظهارکرد: این حضور مردم، حضور بسیار مغتنمی است و خداوند را به پاس این حضور و همراهی با نظام جمهوری اسلامی باید سپاس گفت.  مردم به دقت دریافته‌اند که حضورشان چقدر نقش آفرین است از این رو ساعت‌های طولانی در این صف‌ها در گرما برای ادای وظیفه خود ایستاده‌اند. واقعا باید این حماسه را که توسط مردم عزیز ما ایجاد شده قدر بدانیم؛ چرا که واقعا کم نظیر است.

رییس ستاد انتخاباتی استان تهران به بازدیدهای متعدد خود از شعب رای تا این لحظه اشاره کرد و گفت: مکان‌هایی که بازدید کردیم، هماهنگی خوبی را شاهد بودیم و تقریبا هیچ شکایتی در این بازدیدها مطرح نشد. عموما نگرانی‌ها از این بود که مردم در صف‌ها معطل می‌شوند اما نکته مهم این است که باید در امر انتخابات و اخذ رای دقت شود و نمی‌توانیم فله‌ای عمل کنیم.  از صبح تاکنون در شعبات استقبال خوبی را شاهد بودیم و انشالا مشارکت حداکثری را در این دوره شاهد خواهیم بود.

چاووشی با بیان اینکه ملت بزرگ ما نشان دادند همواره در شرایطی که کشور به حضور آنها نیاز داشته، به میدان آمدند، گفت: حضور مردم در انتخابات حضور اثربخش و شکوهمندی است و یاس بیگانگان و بد اندیشان و امید و نشاط مستضعفینی که در دنیا، به کشور ما به دل بستند، را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز