خبرگزاری کار ایران

مهلت اخذ رای تا ساعت ۲۴ تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۵۰۶

بر اساس تصمیم وزیر کشور و طبق آنچه از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد مهلت اخذ رای از مردم تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه شماره ۳۴ ستاد انتخابات وزارت کشور به شرح زیر است:

با سپاس بی کران به درگاه خداوند متعال که توفیق خدمتگذاری به مردم شریف و بصیر ایران اسلامی را به ما عطا فرمود و تشکر از ملت همیشه در صحنه که در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجسم حماسه سیاسی را در پای صندوق های اخذ رای در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر حماسه های انقلاب اسلامی افزودند، پایان رای گیری زمان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی را در سراسر کشور اعلام می نماید.

اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رای باید مراجعه کنندگان عزیز را که در صف رای دادن حضور دارند، به داخل شعبه هدایت کرده و سپس درب شعبه را بسته و از حاضران  تا ساعت ۲۴ رای گیری به عمل آورد. درب های خروجی شعبه را بسته و مراحل شمارش آرا را با اولویت شمارش آرای ریاست جمهوری، طبق قوانین مربوط به هر انتخابات و آیین نامه های اجرایی آنها آغاز نمایند.

فرصت را مغتنم شمرده و از همه کسانی که از ساعت آغازین امروز با دل های مملو از ایمان و عشق به آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای بالای مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یافته اند، تقدیر و تشکر می نماییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز