خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات کشور:

زیرنویس شبکه خبر نادرست بود/پایان رای‌گیری را نپذیرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۵۱۰

دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور خاطرنشان کرد: خبری که در شبکه خبر مبنی بر پایان رای‌گیری در ساعت ۲۳ اعلام شده، نادرست بوده و رای‌گیری تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و در گفت‌وگو با شبکه خبر نیز تاکیدمان این بود که بعد از ساعت ۲۴ امکان تمدید وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا مستقر در وزارت کشور، علی پورعلی مطلق دقایقی پیش با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اطلاعیه شماره ۳۴ ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کرد: یک ساعت فرصت داریم و تا ساعت ۲۴ اخذ رای می‌کنیم و پایان رای‌گیری را نپذیرفته‌ایم.

او با اشاره به زیرنویس اخیر شبکه خبر مبنی بر پایان رای‌گیری در ساعت ۲۳ این زیرنویس را اشتباه دانست و گفت: خبری که در شبکه خبر مبنی بر پایان رای‌گیری در ساعت ۲۳ اعلام شده، نادرست بوده و رای‌گیری تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و در گفت‌وگو با شبکه خبر نیز تاکیدمان این بود که بعد از ساعت ۲۴ امکان تمدید وجود ندارد.

دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور خاطرنشان کرد: بر این اساس به همه فرمانداران و بخشداران ابلاغ کردیم که رای‌گیری را تا ساعت ۲۴ ادامه دهند اما ساعت ۲۴ به لحاظ این‌که روز شنبه آغاز می‌شود رای‌گیری نخواهیم داشت.

او با بیان این‌که نتایج انتخابات پس از پایان رای‌گیری اعلام می‌‎شود، گفت: یکی از دلایلی که تمدید نکردیم همین بود عزیزانی که شرف حضور دارند برای رای دادن ساعت‌ها در صفوف رای‌گیری منتظر ماندند که رای بدهند برای همین باید ترتیبی صورت گیرد که تا ساعت ۲۴ از تمامی این افراد نیز رای‌گیری کنیم.

پورعلی مطلق در پاسخ به این سوال که تکلیف کسانی که پس از ساعت ۲۴ هنوز موفق به رای دادن نشدند، چه خواهد بود، گفت: در این باره پس از ساعت ۲۴ تدبیر خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز