خبرگزاری کار ایران

محسن رهامی:

انتخاب روحانی رای به تضمین حقوق شهروندی و توسعه صلح پایدار است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۷۱۴

عضو شورای مرکزی انجمن مدرسین دانشگاه‌ها در پیامی پیروزی حجت‌الاسلام حسن روحانی را تبریک گفت.

پیام تبریک دکتر محسن رهامی بمناسبت پیروزی دکتر روحانی   

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه ۲۹ اردیبهشت ۹۶، به پاس خون شهدا ، آرمان‌های امام امت( ره) و قانون اساسی کشور، نسیم دیگری بر استحکام نظام جمهوری اسلامی دمید و حضور پرشور و توأم با آرامش مردم، برگ سبز دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

اینجانب ضمن تشکر از حضور پرشور مردم شریف ایران در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، این پیروزی بزرگ را به عموم ملت عزیز، مسئولین و رهبر معظم انقلاب تبریک عرض نموده و جای خالی شهدا و امام شهدا را سبز نموده و به روح و روان تمام آنها درود می‌فرستم.

انتخاب مجدد جناب آقای دکتر حسن روحانی، بعنوان رئیس جمهور، رای به برنامه‌ها و روش اعتدالی ایشان برای تأمین کرامت انسانی، تضمین حقوق شهر وندی، توسعه و آبادانی کشور وتعامل سازنده با نظام بین المللی وتعمیق و توسعه صلح پایدار است، و با لحاظ این واقعیت‌ها، قطعا فردایی بهتر در راه است .

امید است با تلاش‌های مجدانه همه مردم و مسئولین و دولتمردان، شاهد به بار نشستن برنامه‌ها و وعده‌های دولت آقای دکتر روحانی باشیم.

محسن رهامی

۹۶/۲/۳۰

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز