خبرگزاری کار ایران

قدردانی سفیر ایران در آنکارا از ایرانیان مقیم ترکیه:

اثبات کردید در هر کجای دنیا که باشید قلبتان برای ایران عزیز می‌تپد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۷۵۱

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا تاکید کرد: شما هموطنان اثبات کردید در هر کجای دنیا که باشید قلبتان برای ایران عزیز می‌تپد.

به گزارش ایلنا، محمدابراهیم طاهریان‌فرد در پیامی خطاب به هموطنان ایرانی مقیم ترکیه گفت: اینجانب و همه همکارانم در سفارت و سرکنسولگری‌های ایران در آنکارا، استانبول، ارزروم و ترابوزان، لازم می‌دانیم از حضور بی بدیل و شکوهمند شما برای مشارکت گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور شکوهمند در شعب اخذ رای مستقر در جمهوری ترکیه تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

او افزود: شما ایرانیان در روز جمعه ٢٩/٢/١٣٩٦ در برخی شهرهای جمهوری ترکیه از جمله شهرهای آنکارا، استانبول، ازمیر، ترابوزان و ارزروم همانند سایر عزیزانمان در جای جای ایران و خارج از کشور حماسه‌ای پر شور و بزرگ خلق کردید.

سفیر ایران در آنکارا خاطرنشان کرد: عزیزانم، شما با حضور صمیمی و مصممانه بی‌نظیر در پای صندوق‌های رای گامی بزرگ برای توسعه، سرفرازی و اقتدار ایران عزیز برداشتید. شما هموطنان اثبات کردید در هر کجای دنیا که باشید قلبتان برای ایران عزیز می‌تپد. 

طاهریان‌فرد اضافه کرد: بی‌شک این حضور و مشارکت حماسی شما در صفوف به هم فشرده و در ساعت‌های طولانی اخذ رای خصوصا در هوایی سرد و بارانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آغازگر فصل جدیدی برای همدلی و همکاری در مسیر  عزت، سرافرازی و توسعه کشور عزیزمان ایران است. 

او گفت:‌ شما عزیزان اثبات کردید که نسبت به شرایط کشور، تحولات منطقه و جهان کاملا هوشیار بوده و در حساس‌ترین شرایط با نبوغ و رشد سیاسی خود نسبت به تحرک و پویایی در مسیر اعتلاء و اقتدار ایران عزیز، بسیار دقیق و علاقمند هستند.

سفیر ایران در آنکارا عنوان کرد: اینجانب مجددا به همراه همه همکارانم در سفارت و سرکنسولگری‌های ایران برای یکایک شما عزیزان درود می‌فرستم و از همه کسانی که در این انتخابات شرکت کرده یا در برگزاری آن ما را یاری کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم. در پایان فرصت را مغتنم شمرده از خداوند متعال برای همه ایرانیان عزیز در صحنه‌های غرورآفرینی، همدلی و همراهی، آرزوی سلامتی و بهروزی کرده و امیدوارم در کنار شما برای توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان، تلاش کرده و شاهد موفقیت‌های روزافزونتان باشم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز