خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی پیروزی روحانی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۲۴

مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی در پیامی پیروزی حسن روحانی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام شورای مرکزی مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی به شرح زیر است:

الذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا

هر که برای من تلاش کند من راه را به او نشان می‌دهم  

ملت شریف و سر افراز ایران

جوانان غیور،  فرهیختگان

اکنون که شما با درایت و با سر انگشت تدبیر بی‌نظیر و با موقع‌شناسی بی‌همتا توانستید تمامی تحلیل‌های بی‌معنی را پشت سر گذاشته و در انتخابی آگاهانه با پایمردی و مداومت برخواسته خود موفق به خلق حماسه‌ای تاریخی شوید. اکنون که رایحه آرامش و گفت‌گو و نسیم روح بخش وحدت و تعقل بر میهن وزیدن گرفته است.

اکنون که سایه جهل، جنگ و خونریزی جای خود را به تدبیر و امید داده است. ما به عنوان فرزندان شما و به مثابه قطره‌ای کوچک از دریای بی‌کران پایمردی و اصالت شما هم‌میهنان ارجمند خاضعانه در مقابل شما سر تعظیم و تکریم فرود می‌آوریم و دست یکایک شما مردم فهیم و آگاه را می‌بوسیم.

ما به عنوان یک تشکل سیاسی اصلاح‌طلب با سابقه‌ای 40 ساله همواره معتقد بوده‌ایم که راه کار در تمامی عرصه‌های ملی اعتماد به مردم است. خردجمعی را برترین گزینه دانسته‌ایم. بر دمکراسی اعتقاد راستین و راسخ داشته‌ایم و همواره بر آن تاکید کرده‌ایم و معتقدیم هیچ قدرتی در مقابل شما و عزمتان تاب مقاومت ندارد.

برای شما و آینده فرزندانمان از خداوند متعال امید توفیق داریم و این پیروزی بزرگ را به شما تبریک می‌گوییم. با شما عهد می‌بندیم از امروز مطالبه‌گر خواسته‌های شما باشیم و تا جان در بدن و نیرویی برای ابراز خواسته‌ها داشته باشیم از طرح آن به نفع ملت نجیب ایران خودداری نکنیم.

شورای مرکزی مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز