خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۱۷۷

وزیر اطلاعات به مناسبت حماسه پرشور انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا پیام تبریک و تشکر صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی به شرح زیر است:

حرکت غرورآفرین شما ملت انقلابی و غیرتمند ایران اسلامی را در انتخابات سرنوشت‌ساز ۲۹ اردیبهشت که به‌حق نماد مردم‌سالاری دینی است، تبریک گفته، همت بلندتان را ارج می‌نهیم و خداوند منان را بابت این توفیق شاکریم.

حضور بموقع شما زنان و مردان و اقشار مختلف جامعه در صحنه‌های خطیرکشور، امنیت ملی و مشروعیت نظام را تضمین کرده است و به‌حق که تجربه امنیت پایدار کشور در سال‌های اخیر مدیون همین شناخت درست و حضور به موقع مردم است که جهانیان و مدعیان دروغین دمکراسی در جهان غرب را نیز به تعظیم واداشته است.

سربازان گمنام امام زمان (عج) به وجود و حضور شما ملت شرافتمند، ولایتمدار و همیشه در صحنه افتخار می‌کنند و از خداوند قادر توفیق پیمودن راه شهدای عزیز، امام شهداء(ره)، سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری و عزت و سربلندی جاودانه همه مردم عزیز را خواستارند و حماسه شکوهمند ملی را به رهبر فرزانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب و همه آحاد ملت شریف‌مان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایند.  

سید محمود علوی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز