خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مطرح شد؛

پیگیری قانونی اظهارات امروز خطیب جمعه تهران از سوی ستاد انتخابات کشور/ درخواست وقت برای پاسخگویی

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۸۴۶

ستاد انتخابات کشور در نامه‌ای به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نسبت به مطالب نادرست و تفرقه‌انگیز خطیب نمازجمعه تهران انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، متن ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است: 

بسمه تعالی 

جناب حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی

ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه 

سلام علیکم 

احتراما به استحضار می‌رساند از تریبون خطبه‌های نماز جمعه امروز مورخ ۱۳۹۶/۳/۵ که قاعدتا باید منادی وحدت و عدالت باشد، برخلاف ادعای خطیب محترم که بر وحدت و انسجام ملی تاکید داشتند، مطالبی نادرست و بعضا کذب در راستای تفرقه و انشقاق در تجلی مردم‌سالاری دینی نسبت به عملکرد مجریان و ناظران انتخابات حماسی ۲۹ اردیبهشت مطرح شد که علاوه بر اجحاف و ظلم در حق تمامی برگزارکنندگان انتخابات، مغایر با فرمایشات مقام معظم رهبری که از زحمات طاقت‌فرسای همه دست‌اندرکاران اجرا و نظارت تشکر کردند نیز است. 

لذا خواهشمند است بر اساس اصل دینی رعایت عدالت و تقوی و انصاف و پاسداشت حق‌الناس هفته آینده فرصتی برای پاسخگویی به شبهات و مطالب ناصواب به وزارت کشور اختصاص یابد تا به ارائه توضیحات دقیق و منطبق بر واقعیات اقدام نماید. در ضمن پیگیری قانونی مطالب خلاف واقع را بخشی از رعایت حقوق مردم می‌دانیم. 

ستاد انتخابات کشور

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز