خبرگزاری کار ایران

کدخدایی به ایلنا خبر داد:

ادامه بررسی تایید انتخابات ریاست جمهوری تا روز سه‌شنبه/ مهلت قانونی دریافت شکایات همان سه روز پس از انتخابات بوده است

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۷۱۳

سخنگوی شورای نگهبان از ادامه بررسی پرونده تایید نتیجه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست در روز سه‌شنبه خبر داد.

عباسعلى کدخدایى در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در رابطه با نشست عصر امروز شورای نگهبان گفت: جلسه بعداز ظهر امروز شورای نگهبان پیرامون پرونده انتخابات انتخابات ریاست جمهوری گذشت.

او با بیان اینکه در ابتدای این نشست کارشناسان شورای نگهبان گزارش‌های خود از روند انتخابات و بررسی شکایات ارائه داده و سپس اعضا به بیان نظرات و بررسی آن نظرات پرداختند، اظهار داشت: برخی از موارد در جلسه امروز شورای نگهبان مورد رسیدگی قرار گرفت و درباره آن نتیجه‌گیری شد و چند گزارش نیز باقی مانده است.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: ادامه رسیدگی و بررسی آن چند گزارش باقی مانده به جلسه روز سه‌شنبه موکول شد تا ان‌شاءالله بتوانیم در آن روز اعلام نظر کنیم. تمام تلاش ما این است تا پایان زمان قانونى بتوانیم نظر خود را اعلام کنیم.

کدخدایی در پاسخ به این سوال که ستادهای انتخاباتی برخی از کاندیداها در بیانیه‌هایی از هواداران خود خواسته‌اند  گزارش‌های خود را از آنچه تخلف انتخاباتی می‌نامند ارسال کنند، آیا امکان رسیدگی به آن گزارش‌ها نیز وجود دارد؟ تصریح کرد: مهلت قانونی دریافت شکایات همان سه روز پس از انتخابات بوده است.

او افزود: البته ممکن است افراد دیگر هم گزارش‌هایی از تخلفات احتمالی داشته باشند و آن گزارش‌ها را بفرستد اما من فکر می‌کنم گزارش‌های کنونی شامل همه موارد جدید هم باشد و گزارش جدیدی در کار نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز