خبرگزاری کار ایران

در راستای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛

انصاری در بیست‌ویکمین جلسه گفت‌وگوهای راهبردی سخنرانی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۷۵۹

بیست و یکمین جلسه از ‌گفت‌وگوهای راهبردی در راستای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ۱۶ خردادماه ۱۳۹۶ در محل مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار خواهد شد.

به‌گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس جمهور سخنرانِ بیست و یکمین جلسه‌ گفت‌وگوهای راهبردی است. 

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تأسیس نظام جمهوری اسلامی، شخصیت­‌ها و نخبگان صدیق کشور، تجارب ارزشمندی را در فرآیند پیشبرد انقلاب و پیشرفت کشور و نیز رفع موانع و مشکلات فراملی، منطقه­‌ای و ملی کشور در نهادهای نظامی-امنیتی، قوای مجریه، مقننه و قضائیه و نهادهای مردمی و بخش خصوصی اسلامی کسب کرده‌اند.

انتقال این تجربیات و دانش مسئولان پرسابقه و تأثیرگذار در روند پیشرفت انقلاب اسلامی و نیز مؤثر در نظام‌سازی جمهوری اسلامی ایران می­‌تواند چراغ راهی برای حرکت­‌های آینده کشور تلقی گردد.

برای بهره‌­گیری از این تجارب ارزشمند، برگزاری نشست­‌های راهبردی در دستورکار «مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» قرار گرفت تا ان‌شاءالله بتواند با وقوف بر مسائل کلان و چالش‌­های عمده، از فرصت‌ها، بهتر در جهت بهره‌‌گیری در جهت تدوین سند الگو استفاده نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز