خبرگزاری کار ایران

نماینده رشت به ایلنا خبر داد:

برگزاری جلسه ظهر امروز فراکسیون مستقلین با رییس مجلس / از لاریجانی می‌خواهیم ابقای هیات رییسه فعلی را بپذیرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۲۶۳

نایب رییس نخست فراکسیون مستقلین ولایی از برگزاری جلسه ظهر امروز این فراکسیون با رییس مجلس خبر داد

غلامعلی جعفرزاد ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست شامگاه روز گذشته فراکسیون مستقلین ولایی دربار تصمیم‌گیری درخصوص انتخابات هیات رییسه، از تصمیم این فراکسیون برای حفظ هیات رییسه فعلی خبر داد و گفت: با این وجود بنا داریم ظهر امروز ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه و پس از اتمام نشست علنی مجلس در جلسه‌ای با رییس مجلس شورای اسلامی در رابطه با این مسئله گفت‌وگو کنیم.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی خاطرنشان کرد: قرار است از آقای لاریجانی بخواهیم از پیشنهاد فراکسیون مستقلین مبنی بر حفظ رییس و نواب رییس و همچنین ابقای دیگر کرسی‌های هیات رییسه فعلی حمایت کند.

به گزارش ایلنا، مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی نیز دقایقی پیش با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: هر سه فراکسیون اصلی مجلس شامل اصولگرایان، امید و مستقلین درمورد ریاست آقای لاریجانی اجماع دارند.

او اضافه کرد: در رابطه با نواب‌رییس هم ما در فراکسیون مستقلین، معتقدیم آقایان پزشکیان و مطهری باید باقی بمانند اما برخی دوستان در فراکسیون نمایندگان ولایی معتقدند که علاوه بر این دو نفر، باید دو نفر دیگر نیز که شامل یک نفر از فراکسیون ولایت و یک نفر از فراکسیون مستقلین است، در کنار آنها رقابت کنند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی همچنین خاطرنشان کرد: در رابطه با دبیران و کارپردازان نیز ما معتقدیم از هر فراکسیون، سه نفر انتخاب شوند که در مجموع ۹ نفر می‌شود.

او با اشاره به جلسات جداگانه دو فراکسیون مستقلین و امید در نوبت ظهر و عصر امروز برای جمع‌بندی این مباحث، گفت: علاوه بر این، آقای لاریجانی رییس مجلس نیز نشستی با جمعی از نمایندگان خواهد داشت تا در نهایت یکی از این دو مدل به دست بیاید؛ اول اینکه رییس و نواب‌رییس ثابت باشند و برای ۹ جایگاه دیگر هیات رییسه نیز از هر فراکسیون سه نفر نامزد شوند و دوم اینکه رییس ثابت باشد، علاوه بر نایب رییس، دو نفر دیگر نیز با آنها رقابت کنند و برای ۹ جایگاه دیگر هیات رییسه، از هر فراکسیون، سه نفر انتخاب شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز