خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم پاکدشت:

مردم توقع پخش ربنای شجریان از صداوسیما را دارند/ تقسیم آرای مردم به حلال و حرام توهین به مردم است

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۳۶۱

نماینده مردم پاکدشت خواستار پخش ربنای شجریان در ماه رمضان از صداوسیما شد.

به گزارش ایلنا، محمد قمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: عامه مردم از صدا و سیما توقع دارند صدای ملکوتی ربنای آقای شجریان از تلویزیون پخش شود. با توجه به مشتاق بودن تمامی مردم نمی‌دانم چرا صدا و سیما از پخش آن امتناع می کند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم به مناسبت حضور پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور افزود: از رئیس جمهور منتخب درخواست می کنم که برای سفر به شرق استان تهران آماده شوند چرا که مردم مشتاق دیدار ایشان و رفع مشکلاتشان هستند.

او با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر ادامه داد: ظاهراً برخی دستگاهی دارند که نشان می دهد رأی مردم حلال است یا حرام و برهمین اساس جامعه را تقسیم‌بندی می‌کنند. این اظهارات توهین به مردم است و بنده به سهم خود از مردم برای حضور پرشور در انتخابات تشکر می کنم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر ترامپ به عربستان و دیدار با سران مرتجع این کشور گفت: سفر ترامپ در واقع حیف و  میل بیت المال، دوشیدن بیت المال مسلمین، ایجاد هزینه برای مسلمانان نتیجه دیگری نداشته است در حالی که بسیاری از مردم دنیا از فقر و محرومیت رنج می برند آیا پرداخت ۵۰۰ میلیارد دلار توسط دولت عربستان به آمریکای جنایتکار جایز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز