خبرگزاری کار ایران

امیری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

به عدالت و دیانت قضات‌ اطمینان داریم/ نباید بعد از اتمام انتخابات مردم به حاشیه رانده شوند

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۰۶۶

معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: درمورد احضار برخی از روسای ستاد آقای روحانی باید منتظر پاسخ قانونی باشیم اما ما به عدالت و دیانت قضات‌مان اطمینان داریم.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره شکایت برخی از نامزدها از اسحاق جهانگیری و حسن روحانی گفت: شورای نگهبان اعلام کرده است که شکایاتی واصل شده است. البته همانطور که مشاهده کردید آقای کدخدایی اعلام کردند برخی از این شکایات جزئی بوده و برخی دیگر نیز پس از تایید شورای نگهبان رسیدگی خواهد شد.

او درباره بازداشت برخی از روسای ستاد و یا اعضای ستاد حسن روحانی در سراسر کشور گفت: همانطور که آقای شریعتمداری گفتند در مواردی برخی احضار شدند که باید منتظر پاسخ قطعی و قانونی باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مردم عضو ستاد آقای روحانی بودند و این مردم برای ما عزیز هستند.

امیری خاطرنشان کرد: نباید این ذهنیت برای آنها به وجود بیاید که هرگاه نظام خواسته است آنها حضور داشتند اما بعد از اتمام انتخابات به حاشیه رانده شدند.

او ادامه داد: برخی رفتارها در ایام انتخابات عجیب و غریب نیست اما ما به عدالت و دیانت قضات‌مان اطمینان داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز