خبرگزاری کار ایران

غلامرضا شریعتی:

رای بالای مردم خوزستان به روحانی هم افتخارآفرین و هم مسئولیت‌آفرین است

کد خبر : ۴۹۶۶۰۵

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ آقای حسن روحانی رای ۶۷۵ هزار و ۴۹۵ نفر معادل ۳۴ درصد شرکت کنندگان در انتخابات استان را کسب ولی در انتخابات سال ۹۶ کار بزرگی توسط مردم خوزستان صورت گرفت و دکتر روحانی یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۳۹۲ نفر در استان رای کسب کرد که این بدین معناست که میزان رای دکتر روحانی در خوزستان نسبت به دور قبل دو برابر شده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه بیشترین آرای کسب شده حسن روحانی مربوط به اهواز با ۳۳۳ هزار و ۱۵۵ رای بوده است گفت : مشارکت آگاهانه شهروندان خوزستان و رای بالای مردم در حقیقت حمایت از اعتدال و عقلانیت بود و در اصل پیروز اصلی این انتخابات نظام جمهوری اسلامی و ایرانیانی بودند  که با آرامش و متانت حماسه بزرگ حضور در انتخابات را رقم زدند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه رای بالای مردم رای بالای مردم خوزستان به روحانی هم افتخار آفرین و مسئولیت آفرین است، ادامه داد: پس از سخنرانی آقای روحانی در ورزشگاه تختی اهواز که حضور ایشان رسیدم رییس جمهور از شعار مردم خوزستان در حمایت از ایشان ( ما که هوا نداریم هنوز هواتو داریم) بسیار تحت تاثیر قرار گرفته بودند و با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان خوزستان در زمینه‌های مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، قومیتی ، اجتماعی ، کشاورزی و .. تاکید داشتند استان خوزستان یک ثروت و نعمت طبیعی برای ایران است و ما باید حداکثر توان خود را برای بهبهود وضعیت رفاهی مردم بویژه حل مساله ریزگردها و مسائل زیست محیطی در این استان به کار بندیم.

 شریعتی با اشاره به مصوبات و تصمیمات مهم دولت تدبیر بویژه مصوبه ۲۳ هزارمیلیارد تومان برای هزینه در۵بخش زیربنایی خوزستان و رشد صد درصدی اعتبارات در این استان تاکید کردند: به حول و قوه الهی و با مشارکت و همراهی مردم خوب خوزستان و اجماع فراگیر بین نخبگان و دلسوزان مسیر توسعه خوزستان شتاب چند برابری خواهد  گرفت.

او گفت: اینکه در خوزستان بیشترین آرای کسب شده حسن روحانی مربوط به اهواز با ۳۳۳ هزار و ۱۵۵ رای بوده، این در حالیست که حجت الاسلام ابراهیم رییسی ۱۷۵ هزار و ۵۰۳ رای در این شهرستان کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز