خبرگزاری کار ایران

محمدرضا عارف:

سخت است ببینیم یاران امام و انقلاب به جای آنکه میدان دار باشند در محدودیت به سر ببرند

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۶۷۲

رئیس فراکسیون امید در اینستاگرام خود به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی با هشدار نسبت به تحریف اندیشه های امام،تاکید کرد:راز و رمز محبوبیت امام خمینی در بین مردم این بوده است که ایشان محور وحدت نیروهای انقلاب بودند و چه سخت است ببینیم یاران امام و انقلاب توسط نیروهای داخلی و خارجی مورد هجمه قرار می‌گیرند و امروز به جای آنکه میدان دار باشند در محدودیت به سر ببرند.

به گزارش امیدنامه،متن یادداشت اینستاگرامی عارف به شرح زیر است:

بیست و هشتیمن سالروز ارتحال امام خمینی در حالی فرا می‌رسد که کشورهای اسلامی بیش از گذشته نیازمند اندیشه‌های ناب رهبر فقید انقلاب اسلامی هستند. در دنیای کنونی برای دفاع از اسلام و ایستادن در برابر خطرها یک راه وجود دارد و آن دفاع همه جانبه نظری و عملی از چهره مردمی اسلام است که در نظریه امام خمینی متبلور است. حرکت اصلاحی امام خمینی که با همت مردم پیروز شد می‌تواند برای همه کشورهای مسلمانی که خواستار استقلال ، پیشرفت و مردم سالاری هستند ، الگو باشد . امام نماینده اسلام مردم سالار و آزادی گرا بود که انقلاب اسلامی ما بر اساس اندیشه‌های آن بزرگوار شکل گرفت.امام منادی وحدت و همدلی بود.

راز و رمز محبوبیت امام خمینی در بین مردم این بوده است که ایشان محور وحدت نیروهای انقلاب بودند و چه سخت است ببینیم یاران امام و انقلاب توسط نیروهای داخلی و خارجی مورد هجمه قرار می‌گیرند و امروز به جای آنکه میدان دار باشند در محدودیت به سر ببرند.چه سخت است ببینیم بازار تهمت و افترا برای رسیدن به قدرت آنچنان داغ است که مدعیان پیروی از امام هیچ نام و نشانی از امام برای خود باقی نگذاشتند.

امروز جای خالی امام بسیار حس می‌شود کاش می‌شد به مانند گذشته یاران انقلاب و امام با هر نوع گرایشی دور هم جمع می‌شدند.امروز خطر تحریف اندیشه‌های امام نسبت به گذشته بسیار حس می‌شود مظلومیت امام به دلیل عدم ارائه تحلیل درست و جامع از شخصیت ایشان است باید بکوشیم امام را همانگونه که بود به نسل جوان بشناسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز