خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان؛

مجلس از توضیحات واعظی به سوال حاجی‌دلیگانی قانع شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۲۹۲

نمایندگان در جریان طرح سوال از وزیر مخابرات، توضیحات واعظی را قانع‌کننده و سوال نماینده اصولگرای شاهین‌شهر را ناوارد تشخیص دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس که به طرح سوال حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده اصولگرای شاهین‌شهر، میمه و برخوار از سید محمود واعظی وزیر مخابرات و درباره نحوه نظارت و کنترل بر فضای مجازی اختصاص داشت، سوال این نماینده مجلس را وارد تشخیص ندادند.

بر این اساس علی مطهری که برای ساعاتی ریاست نشست علنی امروز مجلس را برعهده داشت، پس از اظهارات حاجی‌دلیگانی و ارائه توضیحات ازسوی واعظی از نماینده اصولگرای شاهین‌شهر پرسید که آیا از این توضیحات قانع شده، که حاجی‌دلیگانی با بیان این‌که قانع نشده است، خواستار انجام رای‌گیری شد و گفت: از همین تریبون اعلام می‌کنم حاضرم در یک مناظره مستندات مربوط به این مسئله را ارائه کنم تا مردم در جریان قرار بگیرند.

با این همه، نمایندگان حاضر در صحن با رای مثبت به توضیحات وزیر، سوال نماینده شاهین‌شهر را وارد تشخیص ندادند.

بنابر این گزارش، نمایندگان از مجموع ۲۱۲ نماینده حاضر در صحن، با ۹۶ رای موافق، ۶۶ رای مخالف و ۵ رای ممتنع اعلام کردند که از توضیحات وزیر قانع شده و سوال حاجی‌دلیگانی را ناوارد دانستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز