خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای اعلام شد:

توضیح ناجا درباره حوادث تروریستی تهران/ اوضاع تحت کنترل است

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۷۸۱

نیروی انتظامی درباره حوادث تروریستی تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد: صبح امروز تروریست‌هایی قصد ورود به حرم حضرت امام خمینی (ره) و کلانتری حرم را داشتند که با ضرب گلوله تک تیراندازان پلیس ناکام ماندند. یکی از تروریست‌ها پس از اصابت گلوله خود را منفجر کرده که در پی این اقدام به کسی آسیب نرسید.

تروریست دیگری که اقدام به تیراندازی به سمت مردم کرده بود، با ضربه گلوله‌ای به سرش از پای در آمده و قبل از منفجر کردن خودش تحت کنترل قرار گرفت که از این فرد مقادیری نارنجک و مواد منفجره کشف و ضبط شد.

در این میان یکی از ماموران پلیس زخمی شد که حال عمومی وی کاملا مساعد است.

در حال حاضر نیز نیروهای انتظامی در محل حضور داشته و اوضاع محدوده را کاملا در دست دارند ضمن اینکه عوامل سپاه انصار نیز که مسوولیت حراست و حفاظت از حرم امام خمینی (ره) را بر عهده دارند در محدوده مستقر می‌باشند.

نیروی انتظامی با اشاره به حوادث رخ داده در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: مأموران یگان ویژه پلیس که به نوپو مشهور بودند در محل حضور داشته و در کنار عوامل سپاه وارد عمل شدند. عوامل پلیس در این محدوده مستقر بوده و محدوده‌های منتهی به مجلس شورای اسلامی نیز کاملا تحت کنترل است.

نیروی انتظامی از شهروندان خواسته است که از تجمع و حضور در اطراف این مناطق خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را به شماره تلفن 113 یا 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز