خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران:

ترورها خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۸۴۴

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اقدامات تروریستی در مجلس و حرم امام گفت: تروریست‌های داعش باید بدانند، این ترورها خللی در اراده ملت ایران برای افزایش امنیت در خاورمیانه ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، در بیانیه محمدرضا بادامچی با اشاره به وقوع حملات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره)، آمده است:

«پروردگار بلند مرتبه را شاکریم که حملات کور تروریست‌های داعشی به حرم مطهر بنیان‌گذار نظام و مجلس شورای اسلامی توسط حافظان جان بر کف امنیت کشور کنترل شد.

شهادت و جراحت تعدادی از مردم عزیز، نیروهای امنیتی و کارکنان خدوم مجلس و حرم، دل هم‌وطنان‌مان را به درد آورد. به‌عنوان نماینده مردم در مجلس، این ضایعه دردناک را با بازماندگان تسلیت می‌گویم و از مقاومت قهرمانانه نیروهای امنیتی بخصوص نیروهای شهید و ‌مجروح قدردانی می‌کنم.

ضمن محکومیت شدید تروریسم، یقین داریم، مسئولان امنیت کشور مثل همیشه با درایت و هوشمندی کامل، از تکرار حوادث اینچنینی جلوگیری خواهند کرد.

حمله به خانه ملت، حمله به ملت است. قطعا نمایندگان مجلس ضمن تقدیر از حافظان امنیت کشور بخصوص مسئولان حفاظتی مجلس، برای افزایش ضریب امنیت جامعه ایران، در کنار نیروهای امنیتی خواهند بود و برای ارتقای سطح امنیت و آرامش کشور به ملت و دولت کمک خواهند کرد.

تروریست‌های داعش باید بدانند، این ترورها خللی در اراده ملت ایران برای افزایش امنیت در خاورمیانه ایجاد نخواهد کرد.‌ تروریسم، ملت ما را قوی کرده و قوی‌تر خواهد کرد.

محمدرضا بادامچی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و ‌پردیس در مجلس شورای اسلامی

۱۷ خرداد ۱۳۹۶»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز