خبرگزاری کار ایران

مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۵۶

مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران در تالار آیینه در ساختمان مجلس شورای اسلامی با حضور سران قوا و مسئولان ارشد نظام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران در تالار آفتاب ساختمان مجلس شورای اسلامی و با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشکری برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام روحانی، علی لاریجانی، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، اسحاق جهانگیری، حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری، حجت‌الاسلام محمدیگلپایگانی، غلامعلی حداد عادل، امیر سرتیپ موسوی جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر احمد پوردستان جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام، علاءالدین بروجردی، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، فخرالدین آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، حسین هاشمی استاندار تهران، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهور، حجت‌الاسلام محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران،‌حسین فریدون و جمعی دیگر از مسئولان ارشد در این مراسم حضور یافتند. 

در این مراسم خانواده شهدای ترور نیز حضور دارند.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، مجری برنامه نام شهدای حادثه اخیر را اعلام و حاضران الله‌اکبر گفتند.

محسن طاهری نیز در این مراسم به مرثیه سرایی پرداخت.

حجت‌الاسلام گلپایگانی رییس‌دفتر مقام معظم رهبری نیز با تسلیت به خانواده شهدای ترور، پیام رهبر انقلاب در پی این حادثه تروریستی را قرائت کرد.

علی لاریجانی نیز در سخنانی اعلام کرد هم‌اینک ما با دو داعش منطقه‌ای و داعش بین‌المللی روبه‌رو هستیم، ابراز داشت: امریکا با مصوبه اخیر خود نشان داد که در کنار داعش منطقه‌ای است و اثبات کرد که خود رهبری داعش بین‌المللی را برعهده دارد. از سویی، این اقدام صحت اظهارات امام خمینی و مقام معظم رهبری را نشان داد که امریکا شیطان بزرگ است و کسانی که می‌خواهند با تروریسم مبارزه کنند راهی جز مقابله با امریکا ندارند.

او با بیان اینکه سپاه یک نیروی مردمی فداکار برای انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: نیروی قدس و سپاه خط قرمز ایران است و پاسخ کوبنده‌ای به آنها خواهیم داد. ما از امروز پرده‌های تزویر ارتش آمریکا و سازمان سیا را کنار زده و نشان می‌دهیم که این دو دستگاه، پایگاه اصلی تروریسم در منطقه هستند. این اقدام صحنه منطقه را شفاف‌‌تر کرده و ایران را برای مبارزه با تروریسم را مصمم‌تر می‌‌کند.

در پایان مراسم، روسای قوا با حضور در جمع خانواده قربانیان حادثه تروریستی اخیر تهران با آنها ابراز همدردی کرده و با قراردادن شاخه گلی بر روی پیکر شهدا، به آنان ادای احترام کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز