خبرگزاری کار ایران

امیر پوردستان:

حرکت تروریستی ظرفیت و قابلیت عملیاتی نداشت

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۴۰۳

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: حرکت تروریستی ظرفیت و قابلیت عملیاتی ندارد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای حادثه تروریستی تهران گفت: ترور روز چهارشنبه به لحاظ نظامی، کیفیت و قابلیت عملیاتی نداشت. 

او با اشاره به اینکه داعش از سال ۹۳ بنا داشت کشور را در یک مقیاس گسترده درگیر کند، اظهار داشت: در خرداد و تیر سال ۹۳ داعش در یک زمان کوتاه از استان‌های غربی عراق یعنی استان انبار به استان‌های شرقی یعنی به استان دیاله در نزدیکی مرز مهران و دهلران وارد شد و قصد داشت در یک مقیاس گسترده ما را درگیر کند. 

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: این گروه یک احساس باطلی هم مثل منافقین داشتند که فکر می‌کردند استان‌های مرزی ما با آنها همراهی می‌کنند. 

پوردستان تاکید کرد: ظرفیت عملیاتی نیروهای مسلح ما جلو آنها را گرفتند و آنها ناامید شدند و به همین خاطر تلاش کردند که در یک مقیاس دیگری وارد شوند و من مطمئن هستم که در هیچ حوزه‌ای به موفقیت لازم نخواهند رسید.

او افزود: نیروهای مسلح ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعاتی ما آمادگی بسیار خوبی دارند و اشراف اطلاعاتی خوبی دارند.  

جانشین فرمانده کل ارتش یادآور شد: این ماحصل میلیاردها دلار هزینه است که کشورهای استکباری کردند که بتوانند کار عملیاتی انجام بدهند و به همین خاطر است که ما معتقدیم که این کاری که انجام شد ظرفیت و قابلیت عملیاتی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز