خبرگزاری کار ایران

توضیحات لاریجانی درباره جلسه غیرعلنی مجلس/ کمیسیون امنیت ملی مسئول پیگیری حادثه تروریستی تهران

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۰۶۹

رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی مجلس، درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز نمایندگان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که پس از یک جلسه غیرعلنی با حضور وزرای اطلاعات، کشور و جانشین فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد، اعلام کرد: در جلسه غیرعلنی صبح امروز آقایان علوی و رحمانی فضلی وزرای اطلاعات و کشور و همچنین سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره مسائل مربوط به حمله تروریستی به مجلس در صحن صحبت کردند.

او گفت: بنابر اظهارات مسئولان مشخص شد در گذشته نیز تلاش‌های گسترده‌ای برای مبارزه با این اتفاق‌ها انجام شده و با این حال باید تمهیداتی برای آینده در نظر گرفته شود.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین به اظهارنظر نمایندگان در جلسه غیرعلنی امروز اشاره کرد و گفت: بنابر اظهارات نمایندگان مشخص شد حساسیت‌هایی در این رابطه وجود دارد که باید تمهیدات لازم برای رفع آن انجام شود و دولت و مجلس و همه قوا برای مقابله با آن دست به دست همدیگر بدهند و با ارائه لوایح و طرح‌های مربوط، مانع از تکرار این اتفاق‌ها شوند.

لاریجانی در پایان از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواست رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز