خبرگزاری کار ایران

رنجبرزاده در جمع خبرنگاران:

فرماندهی و عوامل حادثه تروریستی تهران همگی منهدم شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۱۸۹

عضو هیات رییسه مجلس از منهدم شدن فرماندهی و عوامل حادثه تروریستی تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، اکبر رنجبرزاده در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز نمایندگان با وزرای اطلاعات، کشور و جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: در این جلسه وزرای کشور و اطلاعات توضیحاتی در خصوص حادثه تروریستی تهران و عوامل دستگیرشده به نمایندگان ارائه کردند.

عضو هیات رییسه مجلس از شناسایی و دستگیری عواملی که قرار بود در روزهای آتی در کشور اقدامات تروریستی انجام دهند، خبرداد و گفت: به گفته مسئولان در حال حاضر سرپل ها و عوامل اقدام تروریستی تهران شناسایی و به سزای اعمالشان رسیده‌اند.

او اضافه کرد: عوامل پشت پرده حادثه تروریستی تهران تحت تعقیب هستند و ممکن است برخی از این عوامل از کشور گریخته باشند اما به طور حتم به سزای اعمالشان رسیده و تیم شان منهدم شده است.

رنجبرزاده با تاکید بر اینکه عوامل حادثه تروریستی تهران داعشی بوده اند، گفت: این عوامل ایرانی بوده و مدتی در خارج تحت آموزش های داعش قرار گرفته بودند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در حال حاضر فرماندهی و عوامل حادثه تروریستی تهران همگی منهدم شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز