خبرگزاری کار ایران

نماینده دماوند در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تشریح جلسه غیرعلنی مجلس درباره گزارش حمله تروریستی به حرم امام و پارلمان

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۲۶۹

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی به بیان نکاتی درباره گزارش وزرای اطلاعات و کشور و جانشین فرمانده سپاه پاسداران در جلسه غیرعلنی امروز مجلس پرداخت.

قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ارائه گزارش درباره حملات تروریستی روز چهارشنبه حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جلسه غیرعلنی امروز مجلس سه سخنران اصلی داشت که آقایان علوی وزیر اطلاعات، رحمانی‌فضلی وزیر کشور و سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.

او گفت: همچنین آقای لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و ۵ نفر از نمایندگان نیز در این جلسه نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند که در این میان آقایان عثمانی، کوهکن، مسعودی ازجمله نمایندگان سخنران بودند که به‌ویژه آقای عثمانی مسائل مهمی درباره لزوم اتحاد و انسجام ملی مطرح کردند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آقای عثمانی در این جلسه تاکید کرد تروریسم، کرد و لر و شیعه و سنی نمی‌شناسد و از کسی نمی‌پرسد کیست و پیرو کدام مذهب است و بعد او را بکشد، بلکه همه را از سر راه برداشته و صرفاً به‌دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی به برخی مسائل مورد اشاره ازسوی وزرای اطلاعات، کشور و جانشین فرمانده سپاه اشاره کرد و گفت: در این جلسه مسئولان ضمن اشاره به اقدامات قبلی خود در راستای مبارزه با تروریسم، برخی توفیقات در این راستا را نیز تشریح کردند.

میرزایی‌نیکو همچنین تصریح کرد: مسئولان علاوه بر این، برخی مشکلات، کمبودها و نیازهای خود به لحاظ مختلف را نیز مطرح کرده و در رابطه با لزوم توجه بیشتر به مسائل امنیتی و اطلاعاتی در منطقه تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز