خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزیر کشور:

حوادث تروریستی اخیر تاثیری در وحدت ملی ما ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۳۱۳

معاون سیاسی وزارت کشور تاکید کرد: همه بدانند این مساله نه تنها تاثیری در وحدت ملی ما ندارد بلکه ما را مصمم‌تر می‌کند که روی ارزش انقلاب و تمامیت ارضی‌مان ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار سیای ایلنا،‌ علی‌اصغر احمدی معاون سیاسی وزارت کشور در حاشیه مراسم ترحیم شهدای حوادث تروریستی تهران گفت: جا دارد این ضایعه بزرگ را به خانواده شهدا تسلیت بگویم. اگر چه سن من اقتضا می‌کند که اما اصلا این حادثه برای ما چیزی نبود لذا از دوران انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب ملت ما گرفتار ترور بوده‌اند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند . شهدا استمرار راه امام  هستند.

او افزود: وقتی با رهنمودهای مقام معظم رهبری این کشور و ملت با بنیه  دفاعی قوی خود آنگونه در جهان می‌درخشد که مثال زدنی است دشمنان هرگز این را بر نمی‌تابند چه دولت‌های تروریست و چه تروریست ‌های دولتی باشند.

معاون سیاسی وزارت کشور تاکید کرد: جریانی مثل داعش را حتما جز تروریست‌های دولتی می‌دانم که توسط استکبار جهانی ایجاد شد و این حرکات یک عملیات کور و بی هدف و فاقد ارزش بود که فقط جان ۱۷نفر از عزیزان  ما را گرفتند. همه بدانند این مساله نه تنها تاثیری در وحدت ملی ما ندارد بلکه ما را مصمم‌تر می‌کند که روی ارزش انقلاب و تمامیت ارضی‌مان ایستادگی کنیم.

او با بیان اینکه طبق رهنمودهایی رهبری از  هویت خود دفاع کنیم در پاسخ به شباهت ترورهای دهه ۶۰ با این ترورها گفت: در دهه شصت منافقین در شرایطی اسلحه‌ها را به یغما بردند و یارگیری کردند و وقتی در برابر تفکر امام نتوانستند ایستادگی کنند دست به اسلحه بردند و ترورهایی انجام دادند که برخی صرفا مردم را نشانه رفتند. همین قدر که یک مشخصاتی از  یک آدم وارسته می‌دیدند او را ترور و منفجر می‌کردند به گونه‌ای که ساختمان حزب جمهوری را هم مورد ترور قرار دادند.

معاون سیاسی وزیر کش.ر خاطرنشان کرد: نوع آن قصه در قالب خانه تیمی بود اما امروزه شرایط عوض شده داعشی‌ها در داخل کشور جای پایی ندارند عوامل فریب خورده‌ای ممکن است با آنها همکاری داشته باشند که بسیار اندک است.

او تاکید کرد: نیروهایی امنیتی دفاعی و نظامی ما بسیار مسلط هستند. امیدواریم با تجاربی که وجود دارد این حوادث دیگر تکرار نشو د. تروریست‌های داعشی هم بدانند مادامی که تکیه بر خدا داریم و حبل المتین مانند مقام رهبری داریم از چیزی هراس نخواهیم داشت. مردم نشان دادند با این همه دلسوزی صرف‌نظر از هر سلیقه سیاسی تا پای جان می‌ایستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز