خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل:

مرزبانان در ویترین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۴۰۳

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل به همراه دادستان نظامی استان از نوار مرز ایران و جمهوری آذربایجان در مناطق نمین و گرمی بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، این مسئولان از نقاط صفر و صعب‌العبور مرزی بازدید و از تک تک پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی بازرسی به عمل آوردند و از اوضاع و شرایط مرز آگاه شدند.

کریم نوروزی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل در جمع مرزبانان تاکید کرد: رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح پشتیبانی از نیروهای مرزبانی است.

او ادامه داد: مرزبانان در ویترین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و دفاع از این اقتدار که وظیفه دادسرا و دادگاه‌های نظامی است، عین دفاع از نظام و حاکمیت است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: اقتدار و صلابت مرزبانان که لازمه نیروی مسلح نظام جمهوری اسلامی است در سایه نظم و انضباط و قانونمندی حاصل می شود.

نوروزی هدف از این بازدید را اطلاع کافی از اوضاع مرز، جلوگیری از تهدیدات مرزی و آموزش‌های قضایی و حقوقی مرزبانان عنوان کرد.

او اضافه کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل بازدید مستمر از مرزها و دیدار با مرزبان را در دستور کار خویش قرار داده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز