خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در اخطار قانون اساسی؛

نمایندگان خواستار نشست غیرعلنی درباره حمله تروریستی چهارشنبه هستند / در جلسه قبل چیزی عایدمان نشد

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۵۳۰

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس از درخواست نمایندگان برای برگزاری یک جلسه غیرعلنی به منظور رسیدگی به حادثه تروریستی چهارشنبه هفته اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطار با استناد به ۷۱ و ۷۶ قانون اساسی اعلام کرد: از جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس چیزی عاید نمایندگان نشد و جز سخنرانی که برخی عزیزان فرمودند و در این جلسه مسئولان آمدند، عایدی برای نمایندگان نداشت.

او با بیان این‌که هیات رییسه مجلس هرگاه می‌خواهد جلسه غیرعلنی برگزار می‌کند، گفت: ما خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی ابعاد این حمله تروریستی هستیم تا هنوز تنور داغ است به آن رسیدگی شود.

مسعود پزشکیان که برای ساعتی ریاست جلسه علنی امروز را برعهده داشت، در واکنش به این تذکر گفت که به این درخواست در هیات رییسه رسیدگی خواهد شد.

دبیرکل حزب مردمسالاری در ابتدای سخنانش در این اخطار قانون اساسی، از شهادت دبیر این حزب در خراسان شمالی در جریان حمله تروریستی به ساختمان مجلس خبر داد و گفت که یکی از شهدای این حادثه که به‌عنوان مراجعه‌کننده معرفی شد، دبیر حزب مردمسالاری در استان خراسان شمالی بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز