خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رییس فراکسیون ورزش مجلس صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۷۸۶

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی روسیه را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، صعود پرافتخار تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفت.

متن پیام محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان  به این شرح است:

صعود افتخار آمیز تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای پنجمین‌بار و دومین حضور متوالی را به مردم عزیز کشورم و عموم علاقه‌مندان به ورزش تبریک عرض می‌کنم.

بی‌شک این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و برنامه‌ریزی بی‌وقفه مربیان، بازیکنان و دست‌اندرکاران ورزش کشور و حمایت بی‌دریغ مردم به دست آمد و بار دیگر نشان داد که همدلی و هم‌افزایی ملی می‌تواند در همه عرصه‌ها، ما را به قله‌های پیروزی و پیشرفت رهنمون سازد.

این حضور موفق وقتى می‌تواند کام مردم پرافتخار ایران را شیرین‌تر سازد که با کسب نتایج درخور شان تاریخى این ملت شریف در مسابقات جام جهانی توام شود و این مهم می‌طلبد تا از هم‌اکنون توسط دست‌اندرکاران امر، برنامه‌ریزی و اهتمام لازم براى حضور مقتدرانه در جام جهانى انجام گیرد.

پر واضح است در این راه نمایندگان ارجمند مجلس شوراى اسلامى و فراکسیون ورزش از هیچ کوششى فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز