خبرگزاری کار ایران

المهندس:

اگر ایران نبود، حشد الشعبی به دستاوردهای امروز نمی‌رسید

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۱۱۱

نائب رئیس هیأت بسیج مردمی عراق موسوم به حشد الشعبی، در مراسم سومین سالگرد تاسیس این سازمان مردمی از نقش ایران در تاسیس و حمایت از بسیج مردمی عراق قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «ابو مهدی المهندس» نائب رئیس هیأت حشد الشعبی در مراسم سومین سالگرد تاسیس بسیج مردمی عراق موسوم به حشد الشعبی، ضمن تاکید بر نقش اساسی ایران در تاسیس، حمایت و پیشرفت الحشد الشعبی، از پشتیبانی ایران قدردانی کرد.

المهندس تصریح کرد که اگر ایران نبود، حشد الشعبی به جایگاهی که اکنون در آن است نمی‌رسید و نمی‌توانست به این پیروزی‌های گسترده در مقابل تروریسم دست‌ پیدا کند.

این فرمانده حشد الشعبی ضمن تاکید بر این امر که بسیج مردمی عامل وحدت مردم عراق است، افزود که این سازمان مردمی هیچ‌گاه خارج از چارچوب قانون عراق حرکتی انجام نمی‌دهد.

ابومهدی المهندس ضمن اشاره به اتحاد بسیج مردمی عراق با دیگر اقوام عراقی تصریح کرد که این سازمان با کردها، ترکمن‌ها و اهل سنت یک پیکره متحد را تشکیل داده است که همه گروه‌ها و مذاهب عراقی در آن حضور دارند.

نائب رئیس حشد الشعبی همچنین بر حفظ جان غیر نظامیان و دور کردن آن‌ها از مناطق درگیری به عنوان اولویت  نخست حشد الشعبی تأکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز