خبرگزاری کار ایران

عارف در جلسه مجمع نمایندگان تهران و منتخبان شورای شهر:

شورای ۵۱ نفره امید را تشکیل می‌دهیم/اعتماد مردم را سرمایه اصلی خودمان می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۱۶۶

رییس فراکسیون امید تاکید کرد: مردم با تعهدی که ما به آنها دادیم به لیست امید رای دادند و همان موقع اعلام کردیم اگر لیست امید شورا به طور کامل رای بیاورد شورای ۵۱ نفره امید را تشکیل می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا عارف در نشست مشترک بعدازظهر امروز مجمع نمایندگان تهران و منتخبان شورای شهر تهران که در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اعلام کرد: اعتماد مردم را سرمایه اصلی خودمان می‌دانیم و قطعا آنچه برای همه ما مهم است حفظ این سرمایه است و برای انجام این مهم باید پاسخ مطالبات مردم را بدهیم.

او گفت: مردم با تعهدی که ما به آنها دادیم به لیست امید رای دادند و همان موقع اعلام کردیم اگر لیست امید شورا به طور کامل رای بیاورد شورای ۵۱ نفره امید را تشکیل می‌دهیم.

عارف با اشاره به برگزاری جلسات متعدد مجمع نمایندگان استان تهران با اعضای شورای چهارم، استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهر تهران خاطرنشان کرد: قطعا باید ارتباطی نزدیک‌تر از گدشته میان شورای شهر و مجمع نمایندگان تهران داشته باشیم.

رییس مجمع نمایندگان تهران تاکید کرد: در ۲۲ مرکز استان، لیست امید اکثریت شورا را در اختیار دارد و در این میان در تعداد زیادی از شهرها نیز همچون تهران به طور کامل به پیروزی رسیدیم.

او گفت: امیدواریم پس از همکاری دوجانبه مجمع نمایندگان و شورای شهر، به سمت همکاری چهارجانبه میان مجمع نمایندگان، شورای شهر، استانداری و شهرداری تهران حرکت کنیم.

عارف به انتخاب سه عضو فراکسیون امید در رای‌گیری هیات پنج نفره مرکزی انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره و  کرد و گفت: جا دارد از تلاش‌های این عزیزان در برگزاری انتخابات شوراها نیز تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز