خبرگزاری کار ایران

در کلیه یکان‌ها و کوی‌های سازمانی ارتش در سراسر کشور:

مراسم احیا و برنامه‌‌های ویژه شب‌های قدر برگزار می‌‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۵۴۲

مراسم احیا و برنامه‌های ویژه شب‌های قدر و سوگواری شهادت حضرت علی (ع) در کلیه یکان‌ها و کوی‌های سازمانی ارتش در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، با فرارسیدن لیالی قدر و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم احیا و برنامه‌های ویژه شب‌های قدر در کلیه یکان‌ها و کوی‌های سازمانی ارتش در سراسر کشور جهت بهره‌‌برداری کارکنان آجا و خانواده‌های آنها از این شب‌های معنوی و پر برکت، انجام می شود.

بنابر این گزارش، ۲۴۳ یکان و کوی سازمانی نیروی زمینی، ۷۸ یکان و کوی سازمانی قرارگاه پدافند هوایی، ۱۷ یکان و کوی سازمانی نیروی هوایی، ۵۵ یکان و کوی سازمانی نیروی دریایی و ۱۶ یکان و کوی سازمانی ستاد ارتش در این ایام میزبان کارکنان و خانواده‌های آنها در مراسم لیالی قدر هستند. 

در این مراسم سخنرانان برجسته به ایراد سخنرانی پرداخته، دعای جوشن کبیر قرائت و قرآن به سر گرفته خواهد شد.

همچنین همزمان با مراسم شب‌‌های قدر در یکان‌ها و کوی‌های سازمان ارتش، مراسم عزاداری، مرثیه و ذکر فضایل امیرالمومنین (ع) نیز به مناسبت ایام شهادت مولی‌الموحدین علی(ع) در کلیه مساجد، حسینیه‌ها و دیگر اماکن مذهبی ارتش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز