خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان تشریح کرد؛

جزییات انهدام تیم تروریستی گروهک انصارالفرقان

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۷۴۴

سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان آخرین جزئیات انهدام تیم تروریستی گروهک "انصارالفرقان" در چابهار را تشریح و از هوشیاری و اقدام سریع سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر میرشکاری گفت: با اشراف اطلاعاتی و رصد به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج)، یک تیم تروریستی از گروهک تکفیری و افراطی "انصارالفرقان" در تور اطلاعاتی قرار گرفت.

او  اظهار داشت: این تیم تروریستی قصد داشت در بعضی از مناطق اقدامات تروریستی و انتحاری انجام دهد که با اقدام به موقع و شناسایی دقیق توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته با همکاری نیروی انتظامی در زیر بار ترافیک عملیاتی قرار گرفت.

ژاو خاطرنشان کرد: اعضای این تیم که تلاش کردند مقاومت شدیدی از خود به خرج دهند غافلگیر شده و در درگیری با نیروهای امنیتی ۵ نفر آنان بازداشت شده و ۲ نفر نیز به هلاکت رسیدند.

سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان افزود: در پاکسازی محل درگیری مقادیری سلاح سبک، فشنگ جنگی، جلیقه انفجاری و مواد منفجره از این تیم تروریستی کشف و ضبط شد.

او گفت: با وجودی که این گروهک‌ها از حمایت مالی و فکری عربستان سعودی برخوردارند اما هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و هم افزایی اعضای شورای تامین و مشارکت و همکاری خوب مردم سبب شده هرگونه توطئه دشمنان نظام اسلامی از جمله گروهک‌های افراطی و تکفیری نقش بر آب و در نطفه خفه شود.

او خاطرنشان کرد: ما از پاکستان می‌خواهیم اجازه ندهد خاک کشورش مورد استفاده گروهک‌های تروریستی و معاند قرار گیرد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از همسایه جنوب شرقی خود انتظار دارد با رعایت حسن همجواری و سابقه دیرینه فرهنگی، قومی و روابط اقتصادی خوبی که با همدیگر داریم اجازه ندهد گروه‌های معاند در داخل خاک پاکستان پایگاه داشته و آنجا را مامن امنی برای خود بدانند و از امنیت برخوردار باشند؛ چنین اقداماتی به حسن همجواری و تحکیم مناسبات ۲ کشور لطمه وارد می‌کند.

او با بیان این‌که «شهامت و رشادت سربازان گمنام امام زمان(عج) در مقابله با معاندان و برهم زنندگان امنیت جامعه قابل ستایش و تحسین برانگیز است»، اظهار داشت: یکی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در این درگیری و در دفاع از میهن اسلامی و مقابله با تیم تروریستی جان خود را در راه تامین امنیت پایدار تقدیم کرد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد که برای این شهید والامقام علو درجات و همنشینی با اولیای الهی و برای خانواده این عزیز صبر و بردباری از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز