خبرگزاری کار ایران

سپاه پاسداران خبر داد:

انهدام یک تیم تروریستی تکفیری در منطقه عمومی قصرقند

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۶۸

روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک تیم تروریستی تکفیری در منطقه عمومی قصرقند خبر داد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر حضور یک تیم تروریستی تکفیری در منطقه عمومی قصرقند سیستان و بلوچستان، واحدهایی از قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به منطقه اعزام و با محاصره ارتفاعات قصرقند، از ظهر امروز (پنجشنبه) با تروریست‌ها درگیر شدند.

در این درگیری تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و تعدادی نیز متواری شدند.

طی این عملیات ضد تروریستی، علاوه بر انهدام یک دستگاه بمب‌گذاری‌شده با ۶۰۰ کیلوگرم مواد منفجره، تعداد پنج بمب آماده اقدامات انتحاری و بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد انفجاری همراه با ده‌ها هزار فشنگ و تعدادی سلاح و مهمات دیگر به دست رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه افتاد. 

این اطلاعیه با اشاره به همراهی و همکاری شجاعانه رزمندگان نیروی انتظامی و اداره‌کل وزارت اطلاعات استان سیسستان و بلوچستان با واحدهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تأکید کرده است: عملیات ضد تروریستی تا انهدام کامل بقایای تروریست‌های تکفیری که متواری شده‌اند، ادامه داشته و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز