خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله موسوی خوئینی‌ها:

هیچ اموال مصادره‌ای به من و نزدیکانم نرسیده است/ به درستی اقدام دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا باور دارم

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۹۱۱

دبیر کل مجمع روحانیون مبارز اعلام کرد که هیچ چیزی از اموال مصادره‌شده نه به او و نه به نزدیکانش نرسیده است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله موسوی خوئینی‌ها در کانال تلگرامی خود به سوالات یکی از مخاطبان درباره تسخیر سفارت آمریکا و استفاده از اموال مصادره‌ای پاسخ داد که متن پرسش و پاسخ به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از خوانندگان محترم پرسیده‌اند: «دربارهٔ منزل مسکونی که در آن ساکن هستید توضیح دهید؛ آیا از اموال مصادره‌شده چیزی به شما و نزدیکان شما رسیده است؟ آیا همچنان به تجاوز به سفارت آمریکا اعتقاد دارید؟ آیا همچنان به فعالیت‌های تروریستی اعتقاد دارید؟

خوانندهٔ گرامی، هیچ چیزی از اموال مصادره‌شده نه به من و نه به نزدیکان من نرسیده است. البته بنده با مصادرهٔ اموال نامشروع، اگر مطابق موازین شرعی و قانونی انجام شود، مخالف نیستم، اما هرگز به دنبال بهره‌مندشدن از آن‌ها نبوده‌ام. در پاسخ به سؤال دوم شما باید عرض کنم آری، بنده همچنان به درستی اقدام دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ باور دارم و در آذرماه سال ۱۳۸۹، در جلسه‌ای با حضور دانشجویان، توضیحات مفصلی دادم دربارهٔ پیش‌زمینه‌های این اقدام و هدف از آن، حوادث پس از آن (اینکه تا چه اندازه در اختیار دانشجویان بوده و تا چه اندازه تحت تأثیر افکار عمومی بوده و تا چه اندازه حضرت امام، رضوان الله تعالی علیه، در فراگیرشدن امواج این حرکت نقش داشتند)، عللی که سبب طولانی‌شدن زمان گروگان‌گیری شد و ... . به‌زودی متن آن سخنرانی را، که در حدود ۱۸هزار کلمه است، از طریق همین کانال در اختیار خوانندگان قرار خواهم داد، ان‌شاءالله.

اما دربارهٔ فعالیت‌های تروریستی، نمی‌دانم این خوانندهٔ محترم از من چه خاطره‌ای از این‌گونه فعالیت‌ها دارند که می‌پرسند آیا امروز هم همچنان به این‌گونه فعالیت‌ها اعتقاد دارم یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز