خبرگزاری کار ایران

بروجردی مطرح کرد؛

آغاز فاز جدید در مبارزه با تروریست‌های منطقه

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۹۷۵

رییس کمیسیون امنیت ملی پیام عملیات موشکی سپاه را متوجه آمریکا دانست و گفت: آمریکا در راس شیطنت‌های تروریستی در منطقه است.

به گزارش ایلنا، علاءالدین بروجردی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع تروریست‌های تکفیری داعش در منطقه دیرالزور سوریه، با بیان اینکه پاسخ ایران کوبنده‌تر خواهد بود، عنوان کرد: با دم شیر نمی‌توانند بازی کنند و باید تبعات هر اقدام نابخردانه را تحمل کنند.

او این پیام را متوجه آمریکا دانست و  گفت: آمریکا در راس شیطنت‌های تروریستی در منطقه است. حضور آن در موصل و رقه و فرستادن محموله‌های کمکی با این عنوان که گفتند به اشتباه باد آنها را برای داعش برده است و یا اقدامات علیه ارتش سوریه در شرایطی که حلب را آزاد کرده بود، نشان می‌دهد آمریکایی‌ها در راس قرار دارند.

او اد‌امه داد: عربستان و دیگر کشورها که ژست حمایت از تروریست را می‌گیرند، بدانند جمهوری اسلامی با هیچ‌کس شوخی ندارد. درحال حاضر وارد فاز مبارزه جدیدی با تروریست‌ها در منطقه شده‌ایم.

رییس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: تاکنون ازطریق مستشاری و متخصصان ما در سوریه به آنها نظر مستشاری می‌دادیم که تاثیرات زیادی داشت.

بروجردی که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد، درپایان اعلام کرد: در شرایطی که سنای آمریکا به تعیین تحریم‌های جدید علیه ایران پرداخته بود این اقدام پاسخی بود به آمریکا که در دوران تحریم توانستیم به این موفقیت‌ها دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز