خبرگزاری کار ایران

بازتاب رسانه‌ای حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در سوریه

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۹۸۶

حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها در دیرالزور واقع در شرق سوریه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشته است.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری رویترز با اختصاص خبر ویژه به این رویداد نوشت: «سپاه پاسداران ایران به تلافی حملات تروریستی تهران، اقدام به شلیک موشک‌های زمین به زمین از غرب کشور به شرق سوریه کرد».

شبکه خبری سی‌ان‌ان نیز نوشت که ایران با این شلیک این موشک‌ها به مقر تروریست‌ها به حمله تروریستی به پارلمان این کشور توسط عناصر تروریست پاسخ داد.

تارنمای روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز نوشت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین استفاده عملیاتی از موشک‌های خود به دیرالزور حمله کرد.

همچنین تارنمای روزنامه صهیونیستی جروزالم‌ پست نیز همچون دیگر روزنامه صهیونیستی بدون اشاره به تروریست بودن گروه‌هایی که مقر آن‌ها مورد اصابت قرار گرفته است، نوشت :«ایران گروه‌های شبه‌نظامی در شرق سوریه را موشک‌باران کرد».

المانیتور نیز در صفحه تارنمای اینترنتی خود با پرداختن به خبر حمله موشکی سپاه به دیرالزور نوشت: «ایران با موشک‌های میان‌برد خود حمله داعش را تلافی کرد».

شینهوا نیز نوشت که ایران با استفاده از موشک‌های میان برد از پایگاه‌های موشکی در غرب کشور مقر تروریست‌ها در دیرالزور واقع در شرق سوریه را مورد اصابت قرار داد.

پایگاه خبری کنگره آمریکا (هیل) با عنوان «ایران حملات ضد داعشی خود را آغاز کرد»، ضمن اعلام خبر حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروه‌ تروریستی داعش در دیرالزور از این حمله به عنوان آغاز حملات سپاه پاسداران یاد کرد و افزود که این حملات ادامه پیدا خواهد کرد.

نیویورک پست نیز اعلام کرد که ایران در واکنش به حملات تروریستی در تهران، مواضع گروه تروریستی داعش را هدف حملات موشکی قرار داد.

روزنامه دیلی صباح چاپ ترکیه اعلام کرد که ایران مراکز شبه‌نظامیان در سوریه هدف موشک‌های میان‌برد خود قرار داد.

روزنامه فرانسوی فیگارو با بازتاب خبر حمله موشکی ایران به مواضع گروه تروریستی داعش در دیرالزور نوشت: «ایران برای نخستین بار از خاک خود و با موشک، مواضع داعش را در خاک سوریه هدف قرار داد».

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز در این خصوص نوشت: ایران برای تنبیه تروریست‌ها در سوریه مقر آن‌ها را با موشک مورد اصابت قرار داد.

شبکه تلویزیونی الجزیره قطر در ارتباط با موشک‌باران مواضع داعش در دیرالزور سوریه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: ایران برای تامین امنیت خود هیچ خط قرمزی نمی شناسد.

روسیا الیوم نیز نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با موشک‌های میان‌برد مواضع گروه تروریستی داعش در دیرالزور واقع در شرق  سوریه را هدف قرار داد.

اسپوتنیک گزارش داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مواضع گروه تروریستی داعش در دیرالزور را با موشک‌های میان برد زمین به زمین خود مورد اصابت قرار داد.

بی‌بی‌سی نیز نوشت: ایران با موشک‌های میان برد ذوالفقار که بردی معادل ۷۰۰ کیلومتر دارد، مواضع گروه‌ تروریستی داعش را در دیر الزور مورد اصابت قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز