خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه:

حمله موشکی سپاه گامی بلند در مبارزه با جنایات گروه‌های تروریستی بود

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۱۹۵

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه تروریست های تکفیری در دیر الزور سوریه، آن را پاسخ قاطع و به موقع به تحرکات تروریستی اخیر آنها در تهران دانست و اظهار داشت که این اقدام با اطلاع قبلی دولت سوریه بوده است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان همچنین ضمن هشدار به گروه‌های تروریستی-تکفیری و حامیان آنها، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه اقدام بی ثبات کننده ای که امنیت ملی و امنیت شهروندان کشور را به مخاطره بیاندازد، مماشات نخواهد کرد و واکنش به اینگونه اقدامات از سوی ایران قاطع، به موقع و همراه با هوشمندی خواهد بود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: اقدام شب گذشته در حمله موشکی به عناصر تروریستی و پایگاه‌های آنها نیز در راستای تامین امنیت شهروندان کشور و با اتکا به توان و زیرساخت های دفاعی ملی و نیروهای نظامی با ایمان کشور صورت گرفته است.  

قاسمی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره نسبت به گسترش و تهدیدات ناشی از پدیده شوم تروریسم در منطقه و جهان هشدار داده است.

وی افزود:  سیاست ما همکاری با کشورهای منطقه و جامعه بین المللی برای ریشه کنی تروریسم و افراطی‌گری در منطقه و جهان است و در همین چارچوب، به هرگونه تعرض و تهدیدی که متوجه کشور باشد با بهره گیری از توانمندی‌های نیروهای نظامی خود، پاسخی قاطعانه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز