خبرگزاری کار ایران

افتخاری:

دولت در واگذاری پست‌ها برای زنان سهمیه در نظر نگیرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۲۷۱

عضو حزب موتلفه درباره بحث حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم گفت: در جایی که نیاز است خانم‌ها باید وارد عرصه شوند واز حضور آنها استفاده شود و مورد غفلت قرار نگیرد، اما در واگذاری پست‌ها جنسیت را در نظر نگیرند و سهمی برای زنان نگذارند.

لاله افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به تعیین کابینه دولت دوازدهم گفت: افرادی باید به کار گرفته شوند که کاملا متخصص و توانمند در حل مشکلات مردم باشند. اگر اقدام دولت یازدهم آزمون و خطا بود در دولت دوازدهم نباید آن خطاها تکرار نشود.

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مسئولان دولت بیان کردند دولت دوازدهم کارآمدتر، جوانتر و چابک‌تر خواهد بود که امیدواریم به این وعده‌ها عمل کنند، اظهار داشت: در میان نامزدهای رقیب رییس‌جمهور افراد قدر تمندو توانمند و دارای برنامه وجود دارد که باید دولت در جهت رفع مشکلات مردم از حضور آنها و برنامه‌هایشان استفاده کند لذا این حق مردم است و هر کدام از آنها سرمایه‌های نظام هستند که عدم توجه به آنها فرصت‌سوزی است.

سهمی برای زنان نگذارند

او ادامه داد: استفاده از این ظرفیت‌ها حکم عقلی است و کارآمدی دولت را بالا و به توانمندی دولت اضافه می‌کند و ما منتظر هستیم تا ببینیم از برنامه‌های نامزدهای دیگر که دارای سابقه هم هستند و به هر دلیلی نفر دوم شدند و یا انصراف دادند چگونه استفاده می‌شود.

عضو حزب موتلفه درباره بحث حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم گفت: در جایی که نیاز است خانم‌ها باید وارد عرصه شوند و از حضور آنها استفاده شود و مورد غفلت قرار نگیرد،اما در واگذاری پست‌ها جنسیت را در نظر نگیرند سهمیه برای زنان نگذارند و در این زمینه باید تعهد و تخصص ملاک واقع شود.

افتخاری بیان کرد: اگر خانم‌های متعهد، متخصص حتی بیش از آقایان داشته باشیم از آنها استفاده کنند اما اگر نداشتیم اصلا استفاده نشود لذا کار مردم و نظام یک بحث سیاسی و جناحی و تعارف و شعاری نیست و زمان انتخابات گذشته است.

او گفت: در دولت یازدهم  چندان جایگاه خاصی برای خانم‌ها دیده نشد و باید توجه شود بر اساس تخصص و تعهد افراد را از خانم‌ها و آقایان انتخاب کنند و توجه به جنسیت نداشته باشند.

موتلفه در حال پیگیری مطالبات مردم، منویات رهبری است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره فعالیت‌های این حزب بعد از انتخابات گفت: به هر حال موتلفه نامزدی در انتخابات داشت که مباحثی را مدنظر داشت و آنها رامطرح کرد و جلساتی با آقای میرسلیم برگزار شده است.

او ادامه داد: آخرین جلسه هم با ریاست آقای میرسلیم  برگزار شد و شورای مرکزی حزب در جلسات به ارائه گزارشات پرداخته است و موتلفه برنامه‌های خود را ادامه می‌دهد و پیگیر مطالبات مردم، منویات رهبر و اولویت‌هایی که بیان می‌شود، است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز