خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ روز فریاد انزجار علیه تروریسم جهانی

عارف: روز قدس می‌تواند محور حل مشکلات دنیای اسلام باشد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۶۴۷

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان راهپیمایی روز قدس را موجب وحدت و انسجام مسلمانان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عارف با شرکت در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: مردم اهمیت روز قدس را به خوبی درک کرده‌اند. روز قدس، روز وحدت و همبستگی دنیای اسلام با محوریت آزادسازی قدس عزیز است.

او با بیان اینکه ان‌شالله ایستادگی‌های مقاومت به آزادسازی قدس عزیز می‌انجامد، اظهار داشت: توقع ما از کشورهای اسلامی این است که در این مسیر منسجم‌تر عمل کنند.

رئیس فراکسیون امید خطاب به حکومت‌های وابسته منطقه هم تصریح کرد: در راستای آرمان‌ها و خواسته‌های ارزشمند اسلامی تلاش کنند در غیر این صورت مردم، آنان را سرجایشان می نشانند. با حاکمیت و تلاش حکومت‌های وابسته، برای تحقق آرمان‌ها و خواسته‌های ارزشمند اسلامی راحت‌تر می‌توان قدس عزیز را آزاد کرد. 

عارف تاکید کرد: ان‌شاءالله با حاکمیت حکومت‌های اسلامی و ملی راحت‌تر می‌توانیم هدف دیرینه مسلمانان برای آزادسازی قدس شریف را تحقق ببخشیم. 

او با بیان اینکه امیدوارم که وحدت و انسجامی که در روز قدس به وجود می‌آید موجب حل مشکلات مردم شود، خاطرنشان کرد: مهمترین راهکار جهان اسلام برای نابودی اسرائیل، وحدت و انسجام است. 

عارف تاکید کرد که راهپیمایی روز قدس می‌تواند محور همبستگی دنیای اسلام برای مقابله با هر گونه تجاوز که به دولت‌ها روا شده است و حل مشکلات و مسائل دنیای اسلام باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز