خبرگزاری کار ایران

روز قدس روز فریاد انزجار علیه تروریسم جهانی؛

اسماعیلی: روز قدس به نماد دیگری از وحدت مردم و مسئولان تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۷۰۶

رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام مسئولان کشوری و لشگری اظهار کرد: امروز، روز قدس به نماد دیگری از وحدت مردم و مسئولین تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی رییس دادگستری کل استان تهران در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: روز قدس همواره مساله اول جهان اسلام و مردم مسلمان ایران اسلامی و کشورهای مختلف بوده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم روز قدس امسال، خاطر نشان کرد: امسال بنابر شرایط منطقه‌ای که در آن قرار داریم و وضعیتی که دشمنان دین خدا و کشورهای اسلامی ایجاد کرده و حوادثی که در عراق، سوریه، یمن و حتی ایران اسلامی رخ داده است و همچنین تغییراتی که در سردمداران برخی کشورهای منطقه اتفاق افتاده، به نوعی زمینه حمایت کسانی که ادعای حاکمیت و ریاست در کشورهای اسلامی را دارند، از مردم مسلمان فلسطین کم رنگ شده است. در این شرایط کسانی که احساس تکلیف و وظیفه کرده‌اند، حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین در عراق، یمن، سوریه و کشورهای مختلف به منصه ظهور رساندند.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: بعد از اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران و سیلی که بر صورت تروریست‌ها در دیرالزور وارد شد  و پیامی که به اسرائیل و دشمنان داده شد، این اقدام نیازمند یک حمایت همه جانبه از سوی مردم بود و تقارن آن با روز قدس و حماسه حضور مردم پشتیبانی آنها از نیروهای مسلح و همچنین مردم مسلمان و مظلوم کشورهای مختلف دنیا را به نمایش گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه مردم همواره حضور دارند و آگاهانه با بصیرت هر کجا که نیاز به حمایت باشد از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند گفت: امروز نمونه‌ای از حرکت‌های حماسی مردم است.

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران گزینه‌های روی میز و زیر میز فراوانی دارد خاطر نشان کرد: حضور مردم همیشه در صحنه در عرصه های مختلفی حماسی گزینه روی میز نظام جمهوری اسلامی ایران است. همچنین حملات موشکی به مواضع داعش از گزینه‌هایی بود که روی میز آمد. در همین زمینه امیدوار هستیم که جاهلان و دشمنان اسلام و انقلاب کاری نکنند که ما سایر گزینه های پنهان خود را آشکار نماییم.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره ضرورت حفظ وحدت و انسجام میان مسئولان مختلف کشوری و لشگری در داخل، خاطر نشان کرد: ما رویدادهای گوناگونی داریم که در آنها شاهد ایجاد وحدت و انسجام ملی در داخل کشور هستیم. گاهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گاهی در انتخابات‌ها، گاهی پای صندوق‌های رای و گاهی در راهپیمایی روز قدس و در حمایت از نیروهای مسلح شاهد ایجاد وحدت و انسجام هستیم.

اسماعیلی در پایان اظهار کرد: امروز ،‌ روز قدس به نماد دیگری از وحدت مردم و مسئولین تبدیل شده است. امروز حتی کسانی که در مقطعی معتقد بودند که امروز دوران مذاکره است نه موشک، به این نتیجه رسیده‌اند که در کنار مذاکره نیازمند اقتدار و موشک نیز هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز