خبرگزاری کار ایران

بازتاب راهپیمایی مردم ایران در روز جهانی قدس در رسانه‌های عربی

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۷۱۱

راهپیمایی و بزرگداشت روز جهانی قدس توسط مردم ایران، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی زبان داشت.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در رابطه با بزرگداشت روز جهانی قدس در ایران نوشت، مردم در تهران و بیش از ۹۰۰ شهر دیگر ایران از صبح امروز –جمعه- برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند.

این خبرگزاری نوشت: علاوه بر حضور گسترده مسئولان ایرانی در کنار مردم، «عدنان محمود» سفیر سوریه در تهران نیز در این راهپیمایی حضور پیدا کرد.

پایگاه خبری الدستور مصر نیز نوشت که مردم ایران از صبح امروز در تهران و دیگر نقاط کشور با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس شرکت کردند.

روزنامه صحیفه الیوم نیز اعلام کرد که شعارهای مرگ برآمریکا و اسرائیل شعار مردم ایران در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در این کشور بود.

مصری الیوم نیز با اشاره به برگزاری میلیونی راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و دیگر شهرهای ایران، از بزرگداشت این روز در ایران خبر داد.

شبکه خبری المنار نیز نوشت که مردم ایران در تهران و بیش از ۹۰۰ شهر دیگر از صبح امروز با حضور در خیابان‌ها و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نسبت به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ابراز انزجار کردند.

پایگاه خبری ۲۴ نیز اعلام کرد که مردم تهران در راهپیمایی میلیونی روز جهانی قدس و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آماده و از حقوق مردم فلسطین در مقابل تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی دفاع کردند.

شبکه خبری المیادین نیز نوشت که مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس و راهپیمایی در دفاع از مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی در ایران و کشورهای مختلف جهان برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز