خبرگزاری کار ایران

روز قدس روز فریاد انزجار علیه تروریسم جهانی؛

تابش: هر شعاری که وحدت مردم را خدشه‌دار کند حرکت در نقشه راه دشمن است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۷۲۴

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس حضور مردم در روز قدس را تجلی وحدت و انسجام ملی کشور برشمرد.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم اردکان که در جمع راهپیمایان روز قدس در تهران حضور یافته بود در گفت و گو با خبرنگاران، حضور مردم در روز قدس را تجلی وحدت و انسجام ملی کشور برشمرد و گفت: مردم با زبان روزه و در این هوای گرم به تاسی از امام راحل برای دفاع از مظلومان و در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری در این راهپیمایی حضور یافته اند تا بار دیگر عزم خویش را برای مقابله با قدرت های استکباری و غده چرکین صهیونیستی نشان دهند.

تابش با تقدیر از حضور گسترده مردم در سراسر کشور گفت: همه احزاب و جناح ها در پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ منافع ملی متحد و یکدل هستند.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: هر اقدام و شعاری که این وحدت را خدشه دار کند حرکت در نقشه راه دشمن است و قطعا مذموم و مطرود است.

تابش تصریح کرد: درون خانواده انقلاب اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد که امری طبیعی و مغتنم است و اصولا چند صدایی و آزادی از دستاوردهای انقلاب است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با پافشاری مسلمانان و آزادیخواهان جهان در دفاع از حقوق و مظلومیت مردم فلسطین، در آینده نزدیک شاهد رهایی قدس شریف از چنگال رژیم سفاک صهیونیسم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز