خبرگزاری کار ایران

بازتاب راهپیمایی مردم ایران در روز جهانی قدس در رسانه‌های غربی

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۷۶۵

به رغم بایکوت خبری مراسم روز جهان قدس توسط برخی از رسانه‌های صاحب‌نام جهان این راهپیمایی، بازتاب قابل توجهی در برخی از رسانه‌های انگلیسی زبان به همراه داشت.

به گزارش ایلنا، شینهوا اعلام کرد صدها هزار ایرانی با در دست‌داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن مضامینی در محکومیت اسرائیل درج شده بود و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کردند.

نیویورک تایمز نیز نوشت تظاهرات ضد اسرائیلی ایرانیان با شعار مرگ بر اسرائیل به همراه نمایش برخی از موشک‌های ایرانی برگزار شد و مردم ایران در این راهپیمایی خواستار پایان یافتن اشغالگری اسرائیل شدند.

به گزارش این روزنامه آمریکایی مردم ایران در تهران و دیگر شهرهای کشور و بر طبق سنت هرساله خود با شرکت در این مراسم ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ترند نیز با انتشار خبر آغاز مراسم روزجهانی قدس و راهپیمایی مردم ایران اعلام کرد ایرانیان از صبح امروز –جمعه- در بیش از ۸۰۰ شهر و با شعارهای مرگ بر اسرائیل به حمایت از مردم فلسطین پرداختند.

آسوشیتدپرس با اشاره به نمایش موشک‌های ایرانی در روز جهانی قدس نوشت مردم ایران با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و با شعارهای مرگ بر اسرائیل بر اهمیت قدس برای مسلمانان جهان تاکید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز